Polaris RZR PRO XP® 2020
és egyéb újdonságok

Sportsman® XP 1000 S és Scrambler® XP 1000 S

A Polaris bemutatta a 2020-as modellév új gépeit és a régi quadokon végzett fejlesztéseket, modellfrissítéseket.

A VADONATÚJ TERVEZÉSŰ RZR PRO

Méreteit tekintve az RZR XP 1000 kategóriája de túlszárnyalja a Turbo S képességeit. Maradt a bevállt Turbo 1000-es motor, de immáron 181 lóerőt tud. Nagyobb lett a tengelytáv, sokkal erősebb a hajtáslánc és megújjult a variátorszíjas hajtás is.

ÚJ TERVEZÉS: ERŐSEBB ÉS MASSZÍVABB

Minden porcikájában új! Egy sokkal erősebb, vastagabb falú csövekből készült váz jelenti az RZR XP PRO alapját. A maximális merevség érdekében ez a váz már nem tartalmaz csavaros kötéseket, egy darabból áll az egész, csak a felső bukókeret tartalmaz pár csavart. Erősebb lett a hajtáslánc, újak a féltengelyek, kerékagyak, kerékcsapágyak. A kuplungot az áttervezés részeként sokkal jobb szellőzéssel látták el, ennek köszönhetően kétszeres szíj-élettartamot ígérnek.

A VILÁG LEGSZÉLESEBB QUADJA: SPORTSMAN® XP 1000 S

A Sportsman családban is van újdonság, egy illetve mindjárt két szörnyeteg is született. Akárcsak az RZR PRO esetében, az 1000-es Sportsman-t is alapjaiban tervezték újra. Erősebb, strapabírobb váz, erősített hajtáslánc, szélesebb futómű, nagyobb kerekek és kész is a 140cm széles quad, az új Sportsman XP 1000 S

MINDEN IRÁNYBÓL MEGNŐTT

+20CM SZÉLESSÉG, +10CM TENGELYTÁV, +6CM HASMAGASSÁG

A legfeltűnőbbek a gépen az óriási kerekek és a szokatlanul széles futómű. A kerekek átmérője 27″, ezeket pedig mozgatni is kell, ezért szinte mindenen fejleszteni kellett. Az első diffi például a Ranger XP 1000-ből származik, de újak a féltengelyek és erősebb lett a váltó is. A már eddig is íves lengőkarok most még hosszabbak lettek és prémium rugóstagokat is kapott a futómű, ezeken már a gyors, a lassú be-, illetve a kirugozás is állítható.

Polaris Sportsman® XP 1000 S galéria

MÉG LEHET FOKOZNI: SCRAMBLER® XP 1000 S

Sokan eddig is tudták hogy a Sportsman és a Scrambler alapjaiban megegyezik: a váz, a hajtáslánc, a motor; csak a hangolásban és az idomokban vannak látványos különbségek. Logikus lépésnek tűnik hogy a Sportsman S mellé kijött a Scrambler S is, nagyon hasonló tulajdonságokkal, de versenyzésre hangolva!

CÉLTUDATOS

MÁSOK A PRIORITÁSOK

27″-os gumik vannak itt is, de a felnik 12″-osak, ezáltal jelentősen nő a gumi oldalfalának magassága, sokkal több úthibát tud elnyelni már maga a gumi is. Csökkentették a kerekek felöl a kormányra ható visszaütéseket, amiért mindenki hálás lesz, hiszen ilyen széles futóműtől és ekkora kerekektől rendes “pofonokat” lehet kapni. Mivel a vérbeli versenyzők állva quadoznak, a kormány kapott egy állítható magasítót is.

Polaris Scrambler® XP 1000 S galéria